טכנאי מחשבים מומלץ

כיצד מוצאים טכנאי מחשבים מומלץ ביעילות ובלי להתחרט על כך? ב-LOGIT מחשבים יודעים את התשובה.

נסו להיזכר כמה פעמים בימי חייכם קיבלתם המלצות על משהו והצטערתם על כך. היו כמובן המלצות שהתבררו כמועילות וטובות, אבל מה לעשות, אנו זוכרים דווקא את אלו שאכזבו. ברוב המקרים, אלו המלצות שלא בדקנו לעומק, או מקור מידע שלא היה מדויק. אם אנו פונים לקבלת המלצה מגוף מנוסה, אמין ובעל רצון לשמור בכל מחיר על המוניטין שלו, הרי שגם ההמלצה שלו תהיה אמינה כמותו. LOGIT מחשבים למשל, היא חברה שכדאי להקשיב להפניות שלה; במיוחד כשמדובר על טכנאי מחשבים מומלץ על ידה.

כאשר ב-LOGIT מפנים אליכם טכנאי מחשבים, זו הפניה שמגיעה עם תעודת אחריות בפני עצמה. זה אומר: אפס פשרות, אפס היסוסים ומאה אחוזי מקצועיות. ההמלצה הזו כוללת את כל הדברים השירותיים החשובים לנו ביותר כלקוחות פוטנציאליים.

מה כוללת ההמלצה הזו?

טכנאי מחשבים בדרך אליכם

זמינות מיידית ככל האפשר

ב-LOGIT מחשבים מבינים: אם מפנים קריאת לקוח לטיפול, הוא זקוק לעזרה הזו במהירות האפשרית! בחיים המודרניים שלנו, מחשב מקולקל, מחשב שנוטה לכבות או איטי – פוגמים ביכולת התפוקה של האדם ואף עלולים לשבש את סדר היום שלו. זה רלוונטי למקום העבודה שלנו, זה תקף גם כשאנו גולשים להנאתנו מהמחשב הביתי שלנו.

לכן, בין אם מדובר על טכנאי להרכבת מחשב ביתי, או תיקון מחשבים ביתיים, יש לכם כתובת עם קבלות מוכחות; איש מחשוב מקצועי ואמין נמצא עבורכם בפרק זמן קצר במיוחד, גם לאחר שעות העבודה המקובלות בחנויות מחשבים.

המטרה היא אחת: החזרת פעילות המחשב של הלקוח בצורה מהירה ויעילה ככל האפשר. זה עובד!

הקריאות החוזרות של אותם לקוחות כעבור פרק זמן מסוים, מעידות שיש להם על מי לסמוך. הם יודעים שהקריאה ל"עזרה ראשונה" למחשב שלהם – תמצא מענה וטיפול מיידים.

טכנאי מחשבים עד הבית 

אז זמינות היא כמובן חשובה, אבל האם זה בהכרח אומר שהפגישה עם הטכנאי היא אצלנו בבית? בינינו, כמה פעמים שמעתם איש שירות אומר: "תשמע, אני ממש לידך. תוכל להקפיץ לי את המחשב לכתובת שאני נמצא בה?

ב-LOGIT לא קיים מושג כזה. השינוע היחיד הוא של הטכנאי לכתובת שבה נמצאים אתם והמחשב! יש הבנה והכרה שללקוחות יד סדר יום תובעני; ענייני משפחה ובית שוטפים, לא מאפשרים לנו בזבוז זמן נוסף.

הטכנאי מגיע אליכם, מזהה את הבעיה, מטפל וממשיך לדרכו. אתם? תמיד נחמד לשתות כוס קפה במהלך העבודה שלו, להציע גם לו כוס קפה ו…זהו.

אגב, רוב הסיכויים שהטכנאי שך LOGIT לא יספיק לשתות את הקפה שלו ויהיה בדרכו ללקוח הבא.

אל תכעסו, זה לא בגלל שהוא לא נחמד; הוא פשוט מטפל במהירות במחשב שלכם ומחזיר אותו לפעילות עוד לפני ששאלתם "כמה סוכר אתה רוצה"?…

מחפשים עוד מידע על טכנאי מחשבים מומלץ? 

רוצים לדעת עוד  על LOGIT מחשבים? יש מי שנמצא שם בשבילכם.

אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בכל עת.

השאירו פרטים