מחשבים ניידים

המחשב לא תקין, אתם בלב גוש דן בשעות הכי פקוקות והעבודה תקועה? אפשר להירגע. שירותי תיקון מחשבים ניידים ונייחים במרכז חוסכים ריצות וכסף.

מי מאיתנו לא מכיר את הדבר הזה. המחשב נתקע בדיוק ברגע הלא מתאים. אנו מתחננים אליו שיפסיק לעשות בעיות, אבל הוא בשלו, אין סימן חיים ממנו. בדרך כלל זה גם קורה בשיא עומס העבודה ובאחד המשרדים הממוקמים בלב הפקקים התל אביביים. אתם חייבים שמישהו יגיע אליכם בשיא העומס, עם כל הציוד המקצועי הנלווה ויפתור לכם את הבעיה. אתם זקוקים לשירותי תיקון מקצועיים של מחשבים ניידים ונייחים במרכז, שיפתור עבורכם את הבעיות כאן ועכשיו.

יש לכם את זה.

טכנאי שקרוב אליכם

את טכנאי השירות של LOGIT מחשבים לא מרתיעים הפקקים. הם מגיעים במהירות לבית הלקוח, לעסק, או למשרד פרטי בבניין מגורים הממוקמים בגוש דן ובשפלה, בלי אף תלונה על מצב הכבישים…

וזה הרי בעצם מה שחשוב לנו; אנו רוצים שירות תיקון מחשבים שנמצא ממש לידנו. טכנאי הקרוב אלינו יגיע מהר, ישחרר אותנו מדאגות מתמשכות על המשך היום ויחזיר את המחשב לפעילות תקנית במהירות.

מתוך ההבנה שזמן הוא כסף, פרסנו ב- LOGIT מחשבים את מערך הטכנאים שלנו בצורה מתוגברת במרכז הארץ. כל קריאה שלכם תמצא טכנאי אמין בקרבתכם!

שירות אישי

הלקוחות שממליצים עלינו, נמצאים איתנו לרוב במשך מספר שנים. יש לזה סיבה.

אדם הנהנה משירותי מחשוב מקצועיים, יודע שאם וכאשר יזדקק לשירותים אלו פעם נוספת, הוא יידע למי לפנות. כך בדיוק זה אצלנו.

זה קורה כי מרגע שהטכנאים שלנו מגיעים אליכם לבית או לעסק, הם רואים מולם רק אתכם. כי עוד לפני שמדברים על נטו תיקון מחשבים ניידים ונייחים במרכז הארץ, או בכל מקום אחר, היחס מדבר ראשון.

הם מבינים שאתם קצת לחוצים ומודאגים. הם מודעים ללחץ שלכם להשלים עבודה בזמן ושבעיות המחשב מונעות מכם לעשות זאת. היחס האישי שהם מעניקים ללקוחות, מוכיח את עצמו; הן בתוצאות המיטביות של תיקון הבעיה, והן בהבעת התודה שלכם.

מה הפלא אם כך שהלקוחות חוזרים אלינו. גם בשעות לא שגרתיות. אנחנו שם למענם.

מקצועיות הטכנאי

בסופו של דבר, המחשב מעריך ידיים מקצועיות שיטפלו בו וישיבו אותו לתקינות בצורה שתיתן לנו שקט לטווח ארוך. התחום עצמו אינו מוגדר בחוק, ולכן ישנם לא מעט מקרים של טכנאי מחשב לא מיומנים שהסבו נזק למחשב.

ב-LOGIT מועסקים רק טכנאים בעלי ניסיון אשר נבחרו על ידינו בקפידה. אנשים מקצועיים לעילא ולעילא, שרכשו את הניסיון התיאורטי והמעשי שלהם אצל הטובים ביותר; טכנאים שיידעו לתת מגוון פתרונות לכל התרחישים של מחשב איטי או מקולקל.

כך שכשאתם מזמינים טכנאי שלנו, אתם יודעים שקיבלתם רמת מקצועיות ומיומנות גבוהה ביותר.

מחשב איטי? יש מה לעשות

אז סיכמנו, תיקון מחשבים ניידים ונייחים במרכז – משאירים ל-LOGIT

יצירת קשר עם אחד מטכנאי המחשב של LOGIT מחשבים תעשה לכם את העבודה; תיקון מחשבים מכל סוג במחיר שפוי, במהירות ובאמינות, יוודא שאת הדאגות שלכם תשמרו למקום אחר.

השאירו פרטים